UWAGA! NADCHODZĄ ZMIANY W SEZAMIE!
Od 1 lutego 2021 r. korzystaj ze swojego konta w programie lojalnościowym SEZAM w nowej aplikacji Sezam 2.0. Co to oznacza?
Jeśli masz konto w programie lojalnosciowym SEZAM:
- odinstaluj aplikację Sezam, której używałes dotychczas
- zainstaluj nową aplikację – Sezam 2.0 dostępną w sklepie Google Play i sklepie AppStore
- podczas rejestracji podaj ten sam adres email, którego używałeś w poprzedniej wersji aplikacji
- Twoje punkty zostaną przeniesione do nowej aplikacji
- w bonusie za przeniesienie konta otrzymasz aż 200 punktów
Jeśli jeszcze nie korzystałeś z programu lojalnościowego SEZAM i nie masz aplikacji:
- zainstaluj aplikację Sezam 2.0, która pobierzesz ze sklepu Google Play i sklepu AppStore
- zarejestruj konto podając dane wymagane podczas rejestracji
- w bonusie za założenie konta otrzymasz aż 100 punktów na start
Masz problem z rejestracją konta? Skontaktuj się z infolinią:
- telefon: 730 707 018
- email: sezam@goldenrocket.pl
Jak zbierać punkty w programie lojalnościowym SEZAM?
- rób zakupy w Alfa Centrum na minimalną kwotę 20 zł w punktach gastronomicznych i 30 zł w pozostałych punktach handlowo – usługowych
- w ciągu 3 dni od zakupów zeskanuj paragon w aplikacji Sezam 2.0
- kwota z paragony zostanie automatycznie przeliczona na punkty według przelicznika: 1 wydana złotówka = 1 punkt (jednak nie więcej niż 500 punktów)
- w ciągu jednego dnia możesz zeskanować tylko 2 paragony z jednego sklepu
- zachowaj papierowe wersje paragonów, które mogą być potrzebne podczas weryfikacji przed wydaniem nagrody
Jak odbierać nagrody w programie lojalnościowym SEZAM?
- sprawdzaj katalog z nagrodami w aplikacji Sezam 2.0
- gdy uzbierasz wystarczającą ilość punktów, by odebrać upragnioną nagrodę, wejdź w nią w aplikacji i kliknij przycisk ODBIÓR, a następnie postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji
- ciesz się odebraną nagrodą i zbieraj punkty na kolejne nagrody
Więcej informacji o programie lojalnościowym SEZAM – kliknij TUTAJ