czyli jeszcze lepsze nagrody za zakupy!

SEZAM 2.0 to kolejna szansa na cenne nagrody za zakupy w naszych centrach!


To też extra 100 punktów dla nowych użytkowników oraz dodatkowe 200 punktów dla osób, które posiadały już wcześniejszą wersję aplikacji*.


Zaczynasz przygodę z SEZAMEM? Chętnie Ci potowarzyszymy!

Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz wskazówki na start.

*WAŻNE! W obu przypadkach należy się zarejestrować, przechodząc na nową apkę!

Bandana

4f

Yves Rocher

Zestaw męski Cuir Vetiver z kosmetyczką

HEBE
Płatki do demakijażu GLOV

Venezia

Listonoszka męska

750 pkt

2775 pkt

750 pkt

8500 pkt

375 pkt

Pandora
Zawieszka Migoczące fajerwerki

Empik
Puzzle Trefliki wśród gwiazd

Info Punkt
Lokówka BaByliss Tong

6090 pkt

425 pkt

825 pkt

4000 pkt

Hebe
Tołpa dermo BARBER

Powyżej prezentujemy wybrane nagrody, aktualna lista dostępnych do odbioru nagród znajduje się bezpośrednio w aplikacji SEZAM.

Czy po przejściu na SEZAM 2.0 będę miał ten sam numer ID?

Nie, jest to niemożliwe, każdemu użytkownikowi przypisany zostaje nowy numer ID.

Ponieważ jako nowy Użytkownik zalogował się Pan/i na inny adres e-mail niż ten podany przy rejestracji do SEZAMu.

Dlaczego moje punkty nie przeniosły się na nowy SEZAM?

Czy za utworzenie konta na SEZAM 2.0 dostanę jakieś punkty?

Za przeniesienie konta z SEZAM na SEZAM 2.0 każdemu Użytkownikowi przysługują bonusowe 200 punktów. Dla nowych Użytkowników przewidziany jest bonus w postaci 100 punktów na start.

Czy katalog nagród będzie się zmieniał, jak w poprzednim SEZAMIE.

Tak, oczywiście. W Sezamie 2.0 co kwartał będą się pojawiały nowe nagrody z asortymentu naszych najemców.

Czy logowanie przez Facebook’a przeniesie moje punkty?

Tak punkty po logowaniu przez Facebook’a powinny przejść na Pana/Pani konto, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

W jakim terminie moje punkty zostaną przeniesione?

Punkty powinny pojawić się na koncie automatycznie po zalogowaniu, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

Czy będę miał punkty na każdym telefonie?

Tak, jeśli ściągnie Pan/Pani aplikację SEZAM na innym urządzeniu i zaloguje się na swoje konto tymi samymi danymi.

Masz trudności z rejestracją, logowaniem lub skanowaniem paragonu?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Wyślij nam wiadomość z opisem problemu lub zadzwoń.

sezam_alfa@goldenrocket.pl

Zapoznaj się z regulaminem programu lojalnościowego SEZAM

Pobierz regulamin