czyli jeszcze lepsze nagrody za zakupy!

SEZAM 2.0 to kolejna szansa na cenne nagrody za zakupy w naszych centrach!


To też extra 100 punktów dla nowych użytkowników oraz dodatkowe 200 punktów dla osób, które posiadały już wcześniejszą wersję aplikacji*.


Zaczynasz przygodę z SEZAMEM? Chętnie Ci potowarzyszymy!

Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz wskazówki na start.

*WAŻNE! W obu przypadkach należy się zarejestrować, przechodząc na nową apkę!

costa coffee

Voucher 15 zł

HEBE

Krem do twarzy Tołpa Pure Men

INFOPUNKT
Kubek
Jagiellonia

ALFA

Śledzik
w Białymstoku

375 pkt

200 pkt

625 pkt

375 pkt

375 pkt

ALFA BIAŁYSTOK
Szara bluza z logo M

ALFA BIAŁYSTOK
Szara bluza z logo L

INFOPUNKT
Czapka New Era Jagiellonia

800 pkt

800 pkt

800 pkt

3725 pkt

ALFA BIAŁYSTOK
Szara bluza z logo XL

Czy po przejściu na SEZAM 2.0 będę miał ten sam numer ID?

Nie, jest to niemożliwe, każdemu użytkownikowi przypisany zostaje nowy numer ID.

Ponieważ jako nowy Użytkownik zalogował się Pan/i na inny adres e-mail niż ten podany przy rejestracji do SEZAMu.

Dlaczego moje punkty nie przeniosły się na nowy SEZAM?

Czy za utworzenie konta na SEZAM 2.0 dostanę jakieś punkty?

Za przeniesienie konta z SEZAM na SEZAM 2.0 każdemu Użytkownikowi przysługują bonusowe 200 punktów. Dla nowych Użytkowników przewidziany jest bonus w postaci 100 punktów na start.

Czy katalog nagród będzie się zmieniał, jak w poprzednim SEZAMIE.

Tak, oczywiście. W Sezamie 2.0 co kwartał będą się pojawiały nowe nagrody z asortymentu naszych najemców.

Czy logowanie przez Facebook’a przeniesie moje punkty?

Tak punkty po logowaniu przez Facebook’a powinny przejść na Pana/Pani konto, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

W jakim terminie moje punkty zostaną przeniesione?

Punkty powinny pojawić się na koncie automatycznie po zalogowaniu, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

Czy będę miał punkty na każdym telefonie?

Tak, jeśli ściągnie Pan/Pani aplikację SEZAM na innym urządzeniu i zaloguje się na swoje konto tymi samymi danymi.

Masz trudności z rejestracją, logowaniem lub skanowaniem paragonu?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Wyślij nam wiadomość z opisem problemu lub zadzwoń.

sezam_alfa@goldenrocket.pl

Zapoznaj się z regulaminem programu lojalnościowego SEZAM